Francesinha Simples

Post rapidinho, só pra mostrar que eu saí do desafio essa francesinha que eu fiz esses dias.
Quick post, just to show you that I left the challenge for a week this simple french mani.


Minhas unhas estavam curtinhas e eu estava cansada de nail art. Então decidi inovar usando uma francesinha, haha. Fazia muuuuuuito tempo que eu não usava um esmalte branquinho assim. O esmalte escolhido foi o Serena da Kolt e as pontinhas brancas fiz com o Branco da Impala. Nunca tinha ouvido falar da Kolt mas gostei do esmalte, ele não manchou nadinha.
My nails were too short and I was tired of nail art. So I decided to innovate with a french mani, haha. It has been a veeeery long time since I used a white polish like this. The chosen polish was Kolt Serena ad the tips were made with Impala Branco. I've never heard about this brand but I liked the polish, it covered well.
Sem tolueno! No toluene! \o/
É isso por hoje...
That's all for today...


Beijos,
Kisses,


Carol.



0 comentários:

Postar um comentário

 

Instagram @ideiasdecaroline

códigos de desconto

Nur Besten..Born Pretty Store

.......Lady Queen