Polka Dots

Oi, gente!
Hi, guys!

Desafio do dia: bolinhas!
Today's challenge: polka dots!



O esmalte base é o Boho Chic da Impala, um cinza claro com acabamento glass flecked prateado e um shimmer roxo lindo. Precisou de duas camadas para cobrisse o branquinho da unha. Fiz as bolinhas com o Poderosa! da Ana Hickmann, um rosa antigo com glass fleckes dourados.
My base color is Impala Boho Chic , a light grey glass flecked polish with a beautiful purple shimmer. I took two coats to look this opaque. The dots were made with Ana Hickmann Poderosa!, a antique pink polish with gold glass flecks. 

Eu não sei se gostei dessa manicure. Meu pai me disse que parecia que minhas unhas tinham catapora haha.
I'm not sure how I feel about this mani. My father told me that it looked like my nails had chickenpox haha. 

Beijos,
xo,

Carol.

2 comentários:

 

Instagram @ideiasdecaroline

códigos de desconto

Nur Besten..Born Pretty Store

.......Lady Queen